25 Ocak 2010 Pazartesi

Yoğurtlu Pişi (Keçi Ayağı)



Uzun yıllar boyunca pişiyi hep yumurtasız yapardım ama istediğim gibi kabarmazdı. Bir gün başka nasıl yapılır diye nette tarif bakınırken bir blogda burada bu tarife rastladım ve hemen denedim sonuç mükemmel...

Malzemeler:
  • 1 su bardağı yoğurt,
  • 1 adet yumurta,
  • 1 paket hamur kabartma tozu,
  • tuz,
  • aldığı kadar un,
  • kızartmak için sıvı yağ.
Yapılışı:
Bütün malzemeleri bir tepsiye koyup yoğurun ve yumuşak bir hamur elde edin. Tezgaha biraz un serpip oklavayla açın ve hamuru istediğiniz şekilde (ben çay bardağı kullandım)kesin. Hamurun hepsini bu şekilde yaptıktan sonra kızartmak için tavaya sıvı yağı ekleyin iyice kızdıktan sonra açtığınız bütün hamurları bir güzel kızartın. Afiyet olsun:)))

9 yorum:

  1. Ellerine sağlık...
    Bana gönder kaldıysa, çayı ben demlerim. Ama yanında sen de gel :))

    YanıtlaSil
  2. sağol Nesibecim taze taze yapıp geliyorum hemen çayı koy ocağa:))

    YanıtlaSil
  3. gamzeeee yeni tarifler bekliyom bakkkkkkkkkk yasemin

    YanıtlaSil
  4. yeni tarif yayınlandı Yasemincim takip ettiğin için sağol tatlım:))

    YanıtlaSil
  5. GÖRDUMEEEEEE.:))YORUM BILE YAZDIIM

    YanıtlaSil
  6. Merhaba gamzecim nasılsın canım iyi haftalar dilerim ayrıca bloguna bannerimizi eklediğin için çok teşekkür ederim canım sevgiler herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim canım sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller
    http://hamaratabla.yetkinforum.com/

    YanıtlaSil
  9. Hamarat Ablacım teşekkür ederim ben de geçmiş kandilini kutlarım sevgilerimle....

    YanıtlaSil